top of page

12 • My bucket list: 50 wensen en dromen


Dromen zijn er om werkelijkheid te worden! Hier is mijn lijstje met 50 wensen en dromen waarvan ik hoop dat ik ze ooit waar kan maken.


  1. naar Ierland gaan

  2. terug op mijn gewenste gewicht geraken

  3. opleiding visagie en hairstyling doen

  4. een geitje, een biggetje, een hond, kippen, cavia’s, konijntjes, eendjes en vissen hebben later, kortom: mijn eigen kinderboerderij hebben

  5. trouwen met de liefde van mijn leven (Bjarne!)

  6. op huwelijksreis gaan naar Malta, dit was namelijk onze eerste grote reis samen

  7. samenwonen

  8. fotografie afmaken en eindelijk mijn middelbaar diploma behalen

  9. gelukkig zijn

  10. 2 of 3 kindjes krijgen

  11. een reis rond de wereld maken

  12. gaan duiken

  13. met dolfijnen zwemmen

  14. fanmail ontvangen

  15. foto’s laten maken in een fotobooth

  16. naar een karaokebar gaan

  17. naar een drive-in movie gaan

  18. naar Madame Tussauds gaan

  19. naar de sauna gaan

  20. oesters eten

  21. kreeft eten

  22. een koffiebar openen

  23. of een schoonheidssalon

  24. als fotograaf gevraagd worden op feestjes of voor shoots

  25. visagiste worden bij de tv of bij een theater

  26. gewichtsloosheid ervaren

  27. een zandkasteel bouwen

  28. een brief in een fles verzenden

  29. kleding doneren

  30. Photoshop “ownen”

  31. een brief schrijven naar mijn toekomstige zelf

  32. een spelletje tafeltennis winnen tegen Bjarne, wel... dat was onverwachts!

  33. op cruise gaan

  34. op safari gaan in Afrika

  35. parachutespringen

  36. een roadtrip maken

  37. met SRPRS.me een reis maken

  38. terug lange haren hebben

  39. vloeiend Engels spreken

  40. een single uitbrengen

  41. een spetterende poolparty geven

  42. piano leren spelen

  43. ’s avonds in zee zwemmen

  44. 1000 views per post of Youtube filmpje behalen

  45. zwemmen in een warmwaterbron

  46. eigen huis inrichten

  47. afkicken van mijn neusspray-verslaving

  48. kweken met cavia’s & ineens hadden mijn "twee girls" twee jongen op de wereld gezet, wat een GE-WEL-DIGE verrassing!

  49. rijbewijs halen

  50. een gezonde levensstijl hebben en hier volledig achter staan

Liefs,

Sofie

bottom of page