top of page

5 • Win een trip met EF!

Wat?! Dé taalreis van je dromen winnen met EF Education First?


Ik kon niet anders dan daaraan meedoen. De wereld rondreizen was mijn grootste droom, en dit zou een goed begin zijn (of en goed midden… aangezien ik al wel wat landen had bezocht).


Mijn droombestemming was vroeger Dublin, Ierland. De prachtige natuur en de avontuurlijke tochten die je er kon maken, spraken me enorm aan. Ook Eastbourne, in Groot-Brittannië, was één van de bestemmingen waarover ik me had geïnformeerd toen ik van plan was een tweetal weken naar het buitenland te trekken. Je had er een strand, en ook al zouden er geen tropische temperaturen zijn, ik zou ervan genieten. De wind die zacht langs mijn gezicht zou strijken, ja… dat zag ik wel zitten.


Er stonden er nog meer op mijn lijstje, zoals Miami Beach, Honolulu , Barcelona en Nice, de meer tropische bestemmingen. Want ja, ook zonvakanties spraken me heel erg aan.


Ondertussen zou ik ook enorm graag naar St. Julian’s gaan! Ik ben er deze zomer op vakantie geweest en reed er langs de EF school, wat me meteen al excited maakte. Malta is een prachtig land en ik zou er maar al te graag opnieuw naartoe gaan. Je kan er zwemmen tussen de kliffen, het schattige en kleurrijke haventje bezoeken en, hoewel ik geen typische maaltijden ken uit Malta, lekker eten.


Het is een enorm moeilijke keuze als je zoveel droombestemmingen hebt, maar als ik dan toch moet kiezen, ga ik voor het laatst besproken land; Malta. Ik had er een topvakantie en hoe raar het ook is, ik voelde me er meteen thuis.


En you know what? Ik wil naar huis.


Liefs,

Sofie

bottom of page