top of page

11 • Favorieten van de maand: april

Food

  • Paté: oh ja, van die lekkere, verse crème paté. Ik at dit als kind al heel graag, en april was het begin van een wederkerende verslaving. Ondertussen weer wat minder, al ligt er toch nog een pakje in de koelkast (en heb ik het vandaag wéér gegeten…).

  • Mok van IKEA: mijn mooie bloemetje mok, gekregen van Bjarne. Perfect om koffie, thee of – in mijn geval – chocomelk uit te drinken. Ook voor soep en ‘cake in een mok’ is dit kopje ideaal.

Fashion

  • Geklede short: deze short uit de H&M behoorde vrijwel meteen tot mijn favorieten! Hij is net, dus je kan hem zowel op een chic feestje dragen als op een gewone dag – vind ik.

Beauty

  • NYX sculpt & highlight face duo: wat een ge-wel-dig product! Highlighten en contouren is zó eenvoudig met deze borsteltjes! Gemakkelijk aan te brengen én je hebt er uiteraard ook verschillende tinten in, zelf heb ik 01. Deze past perfect bij mijn huidskleur!

Music

  • Christina Aguilera – Ain’t No Other Man: man! Wat een stem! Ik weet dat dit nummer al heel oud is, maar sinds kort heb ik het “herondekt”, zoals je wel vaker bij van die oude nummers doet, en nu kan ik er naar blijven luisteren! En meezingen. Ja, of toch proberen mee te zingen.

Liefs,

Sofie

bottom of page