top of page

9 • 50 facts about me

Aangezien ik de tag al vaker voorbij heb zien komen, besloot ik hem ook een keertje te doen! Ik hoop dat ik jullie er een beetje mee kan boeien en je je niet té hard verveelt. Heb jij ook enkele leuke facts over jezelf? Laat dan een berichtje achter in de reacties!

Wist je dat…

  1. Ik ontzettend verliefd ben op mijn cavia’s?

  2. Ik een zwak heb voor pluche knuffels en ik dus ook meteen verleid ben als er eentje op de kermis toevallig mijn richting uit kijkt met zijn schattige oogjes?

  3. Ik een neusspray-verslaving heb? Al 5 jaar…

  4. Ik rechtshandig ben?

  5. Ik enorm onzeker ben over mezelf? Hoewel ik vroeger (in de kleuterklas) met een plakparel op mijn voorhoofd naar school ben gegaan en me van niemand iets aantrok.

  6. Ik heel snel bloos, en zelfs om de stomste en meest idiote dingen?

  7. Ik soms agressieaanvallen heb?

  8. Ik duizend notitieboekjes heb die ik niet eens allemaal gebruik? Ook wel een verslaving te noemen…

  9. Ik de wereld wil rondreizen?

  10. Mijn lievelingsgetallen haast alle getallen zijn die een speciale betekenis voor me hebben?

  11. Ik echt niet graag op hakken loop?

  12. Ik vroeger als kind kamillethee dronk uit mijn papflesje en dit nu nog altijd de enige thee is die ik lust?

  13. Mijn leven uit foto’s bestaat?

  14. Ik van mijn 10e tot mijn 13e dansles heb gevolgd? Was heel leuk, maar ik was toen zó’n ontzettende plank.

  15. Ik van mijn 6e tot mijn 13e tekenacademie heb gevolgd?

  16. Ik mee heb gedaan aan The Voice? Ik ben helaas enkel door de voorrondes geraakt en bij de Blinds lag ik eruit. Toch was het een heel fijne ervaring!

  17. Ik als kind enkel joggingsbroeken droeg en geen jeansbroeken? Mijn eerste jeans kocht ik op mijn 13e…

  18. Ik altijd al graag geschreven heb? Als kind schreef ik verschillende kinderverhaaltjes met bijgevoegde illustraties.

  19. Ik vroeger niks van make-up moest weten, maar nu een echte addict ben?

  20. De laatste keer dat ik huilde 28 maart was omdat ik niet naar de Japanse Tuin kon?

  21. Ik twee zussen heb? Eentje is anderhalf jaar jonger en de ander is dertien jaar ouder.

  22. Ik vroeger een super grote fan van One Direction was en ooit op de allereerste rij heb gestaan in het Sportpaleis? Gelukkig is die tijd voorbij.

  23. Ik als tiener al duizend blogs en websites gehad heb? Die zijn ondertussen gelukkig allemaal verwijderd.

  24. Ik bijna nooit tv kijk?

  25. Ik twee tattoos heb?

  26. Ik zo’n typische shop-a-holic ben en shoppen me echt kan opbeuren?

  27. Ik 1,67m groot ben (of klein, wat jij wilt)?

  28. Mijn lievelingskleur vroeger geel was? Nu weet ik het niet zo goed… ik hou van alle kleurtjes!

  29. Ik last heb van rosacea waardoor ik echt wel een beetje moet opletten wat voor producten ik op mijn gezicht gebruik?

  30. Ik een bril draag sinds mijn 10e?

  31. Ik last heb van een “resting bitch face” maar ik eigenlijk heus niet zo’n bitch ben…? Integendeel. Ik heb niets kwaad in me!

  32. Ik sinds mijn 14e mijn haar begon te kleuren?

  33. Mijn volledige naam Sofie Ertryckx Wim Greta is? Lelijk eh, daarom zeg ik liever Sofie Ertryckx Willem G. Ik ben een echte gangsta…

  34. Ik mijn rijbewijs nog steeds niet heb? :-(

  35. Ik veel te gestresseerd in de auto zit en hierdoor met een automaatje rijd?

  36. Mijn droomvakantiebestemming Ierland is?

  37. Ik als kind door het huis crosste met mijn driewielertje? En met het nodige slippen erbij.

  38. Ik enorm hou van kaartjes en printjes en washi-tape en hier graag mee knutsel maar het er nooit van komt?

  39. Als je mij kent, je weet dat ik té vaak hemden draag?

  40. Ik een gitaar, piano en drumstel heb en enkel gitaar kan spelen? En een beetje piano…

  41. Ik te snel sorry zeg? Soms om de stomste dingen… zou ik wat moeten afleren.

  42. Als ze mij wat vragen, ik dit ook altijd zal doen? Soms ten nadele van mezelf. Natuurlijk durf ik wel eens nee te zeggen, maar ik wil mensen eigenlijk niet teleurstellen.

  43. Ik me soms ontzettend eenzaam voel?

  44. Mijn sterrenbeeld een vis is? In China zou ik een os zijn.

  45. Ik het parfum Coco Mademoiselle van Chanel gebruik? Heeeeerlijk!

  46. Mijn lievelingseten spaghetti is? Geen twijfel over mogelijk!

  47. Ik altijd bereikbaar wil zijn omdat ik me anders niet veilig voel of me zorgen maak? Tenzij ik me enorm, enorm slecht voel.

  48. Mijn lievelingspizza een pizza met spinazie is? Yummm…

  49. Ik in een dierentuin werk? Helaas niet als dierenverzorger.

  50. Ik het mooiste cadeau ooit heb gekregen van mijn vriend? Een make-up tafel, ge-wel-dig toch?!

Liefs,

Sofie

bottom of page