top of page

3 • Happy New Year!

Gelukkig Nieuwjaar allemaal, en dat al jullie wensen en dromen mogen uitkomen in 2017!


Mijn eerste post van 2017. En wat ben ik er blij om. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de feestdagen echt enorm leuk en gezellig, maar ook oh zo vermoeiend! En hoewel toch íédereen van Kerst houdt, ben ik vast en zeker niet de enige die de 2e januari in haar pyjama doorbrengt.


Of ik goede voornemens heb? Wel, voor de eerste keer in mijn leven heb ik dat inderdaad, denk ik. Ik ben de laatste maanden namelijk toch wel wat kilo's bijgekomen en die moeten eraf. Extra veel fitnessen dus!


Ook zit ik boordevol nieuwe ideeën om met jullie te delen. Zo overweeg ik om binnenkort te gaan vloggen, maar langs de ene kant zou ik totáál niet weten wat ik jullie zou kunnen vertellen. Wat er wel zeker komt, zijn zangvideo's. Ik heb het al eerder geprobeerd, maar toen beschikte ik nog niet over de juiste apparatuur om dit idee op een goede manier te realiseren. En dit is nu wél het geval! Ik ben er dus hééélemaal klaar voor!

En over dat vloggen gesproken, misschien moet ik daar maar mee wachten. Ik ben op dit moment namelijk nog enorm druk bezig met mijn studie Fotografie en dit vraagt echt veel energie van me, dus lijkt het me beter het vloggen een jaartje uit te stellen. Normaal gezien start ik dan met mijn opleiding Visagie bij MUD en ga ik opnieuw schoonheidsverzorging studeren. Hierbij heb ik echter nog veel vrije tijd over, die ik dan in het maken van video's kan stoppen.


Een goed voornemen is sowieso om meer tijd te steken in het bloggen, al moet ik eerlijk zijn en me nu echt vooral concentreren op het behalen van mijn diploma.


En voor ik deze post afsluit, wil ik jullie alvast meedelen dat mijn Facebookpagina gelanceerd is! Hier vind je accessoires, schoenen, make-up, verzorgingsproducten en kleding tegen een spotprijsje. Dit meestal door een verkeerde aankoop, en aangezien mijn kledingkast nu echt wel uitpuilt, moet er dringend wat weg! Zeker de moeite waard eens een kijkje te nemen dus! :-)


Liefs,

Sofie


bottom of page