top of page

2 • Opgemaakt: november 2016

Hoi!


In deze blogpost ga ik het even kort hebben over de producten die ik in november heb opgemaakt. Zelf vind ik het echt enorm leuk dit soort video's te bekijken, en daarom besloot ik zelf een keertje mijn lege beautyproducten bij te houden.


Links vanboven zie je de Stay All Day 16h foundation, nummertje 15: soft creme, van Essence. Grappig eigenlijk hoe snel ik deze heb opgemaakt in vergelijking met wat ik ervan verwachtte. Helemaal niet slecht bedoeld, er hangt gewoon een leuke anekdote aan vast. Ik heb deze foundation namelijk gekocht om de "boyfriend does my make-up"-challenge te doen, aangezien ik niet wou dat mijn vriend zou zitten prutsen met mijn duurdere make-up. Achteraf was ik echter vrij tevreden met het resultaat dat ik hem ben blijven gebruiken, met als gevolg dat die nu op is. Ik ben er zo'n 5 maanden mee toegekomen, een hele poos dus!


Daaronder zie je twee eyeliners van Maybelline: Master Precise: liquid eyeliner. Ik heb er deze maand twee opgemaakt aangezien ik het ene stiftje eigenlijk te lang ben blijven gebruiken waardoor de eyeliner niet meer zwart was, maar eerder wat grijzig. Gelukkig had ik ondertussen het andere stiftje al gekocht zodat ik hiermee over de grijze stukken kon gaan.


Daaronder zie je de Lash Design Mascara van Karaja waarvan ik hoopte dat die eeuwig zou meegaan, maar die nu toch écht op was. Ik heb deze aangekocht voor mijn make-upopleiding in het CVO van Mol en gebruikte hem zelf ook buiten de lessen. Wat een geweldige mascara! Hij verdeelt je wimpers in kleine driehoekjes wat eigenlijk perfect is voor mijn wimpers die anders nogal slordig liggen. Als ik één product moet kiezen dat ik opnieuw zou kopen, is het deze mascara wel!


Als voorlaatste heb ik een hydraterende dagcrème van Nivea voor een normale tot gemengde huid opgemaakt. Niets op aan te merken; lekker geurtje, zacht, al denk ik dat hij niet helemaal geschikt was voor mijn huidtype, ik heb namelijk meer een droge huid. Ook heb ik last van couperose, waardoor ik eerder de keuze zal maken over te schakelen naar een andere dagcrème.


En als laatste zie je de shampoo Lumicia van Furterer. Deze is ideaal voor mijn haar! Ik heb al verschillende shampoos geprobeerd, maar mijn haar voelde elke keer opnieuw droog aan als ik uit de douche kwam. Toen ik een tester van deze shampoo kreeg uit de Deauty box, besloot ik deze dus ook te proberen. Met succes deze keer! Ik heb hem meteen gekocht en ben er nog steeds heel tevreden van.


Zo! Dit waren enkele producten die ik deze maand al heb opgemaakt.


Liefs,

Sofie

bottom of page